Нарешті сталося! Приміряти взуття в інтернет-магазині стане реально!
На сьогоднішній день продажу взуття через інтернет-магазини займають явно не лідируючі позиції ринку електронної комерції. Ринок e-commerce в взуттєвої сфері значно відстає від тієї ж сфери верхнього одягу. Вся справа в тому, що процес вибору оптимального взуття в інтернеті досить складний через анатомічних особливостей і неповторністю. Всі, хто хоча б один раз купував собі взуття в інтернеті, напевно, стикався з такою ситуацій, що підібране взуття «на око» не завжди було зручне і комфортне. Або для того, щоб вгадати з розміром доводилося переміряти кілька пар. Однак, фахівці розцінюють даний сегмент одним з найперспективніших і розвиваються. А раз є ринок, що розвивається, то, відповідно, з'являються інновації й розробляються нові технології, покликані допомогти цьому ринку розвиватися якомога швидше.
Огляд сервісу "Fitanny"
Сервіс "Fitanny" - "віртуальна примірювальна» - саме те ноу-хау, яке послужить каталізатором для збільшення продажів взуття в інтернеті. Даний сервіс розробляється компанією "НетКутюр" за підтримки Фонду "Сколково". А народилася ця ідея в стінах Санкт-Петербурзького Політехнічного Університету. Fitanny без проблем монтується на сайт і дозволяє людям максимально точно вибирати взуття в інтернеті й уникнути промахів з підйомом, розміром або повнотою ноги. Побудований він на складних математичних алгоритмах, розроблених в "НетКутюр".
Схема роботи Fitanny наступна. Користувач завантажує обсяг і розмір своєї ступні, а також дві фотографії ноги: в профіль і анфас. Після цього будується тривимірна модель ноги. Далі модель накладається на заздалегідь підготовлені 3D-моделі взуття, що продається в інтернет-магазині. Всі дрібні невідповідності відображаються на тривимірному схематичному малюнку. Більш того, рівень невідповідності можна визначити за кольором. Червоним кольором будуть виділені найбільш проблемні місця, а показник зручності конкретної моделі програма виведе в процентах. Перевага ще і в тому, що Fitanny буде працювати на будь-яких моделях взуття, починаючи від звичайних жіночих балеток або мокасин, і закінчуючи химерними дизайнерськими моделями.
З грудня 2012 року в нього вже вкладено понад 270 тисяч доларів. Після другого гранту від "Сколково" сервіс Fitanny перейде на стадію альфа-тестування. Як заявляли в компанії "НетКутюр", перші тести російськими ритейлерами вже проводяться. На підставі відгуків в сервіс вносяться корективи і доробки. А комерційний запуск планувався в 2016-м. Можливо, після запуску і масового впровадження даного сервісу купити в інтернеті туфлі на підборах або придбати кросівки стане набагато зручніше і простіше, а кожна пара взуття куплена в інтернет-магазині буде приносити задоволення і приємні враження від кожного дня використання.
Назад до списку