Умови гарантії та повернення
Гарантійні зобов'язання
Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг, виробниками, продавцями товарів і встановлює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".
Ось кілька основних понять з цього документа.
Гарантійний термін - період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).
Вище наведені лише кілька основних термінів. Всі інші терміни і подробиці можна дізнатися в першоджерелі Закону України "Про захист прав споживачів", актуальна формулювання якого приведена на офіційному сайті Верховної Ради України.
Наш магазин Mario Muzi встановлює наступні гарантійні терміни на такі групи товарів:
Жіноче та чоловіче взуття |
30 днів |
Жіночі та чоловічі сумки |
50 днів |
На сезонне взуття терміни гарантії вступають в дію з початку відповідного сезону:
Зимовий сезон |
З 15 листопада по 15 березня |
Весняний сезон |
З 15 березня по 15 травня |
Літній сезон |
З 15 травня по 15 вересня |
Осінній сезон |
З 15 вересня по 15 листопада |
У разі використання взуття поза сезонності, претензії на гарантійні зобов'язання не приймаються.
Гарантія не поширюється на засоби по догляду за взуттям, устілки, шнурки, щітки і ремені.
Умови повернення
Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати на відправку товару бере на себе покупець. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, умови гарантії починають діяти тільки після отримання покупцем товару належної якості.
Загальні вимоги до товару для заміни або повернення:
-
Товар повинен бути без слідів використання.
-
Повинні бути збережені і не пошкоджені всі заводські етикетки, бирки, коробка і упаковка.
Тепер Ви можете повернути відправлення ще легше! За спрощеною процедурою у відділі “Нової пошти” треба лише повідомити оператору відправлення №ЕН отримання товару. Нагадуємо, що повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання.
Назад до списку