Аналіз ринку взуття: підсумки 2020 року
Наша команда в Mario Muzi ніколи не діє спонтанно. Ми постійно проводимо аналіз ринку взуття України, щоб пропонувати вам виключно трендові продукти, які користуються найбільшою популярністю. Також ми ретельно вивчаємо потреби споживачів і намагаємося задовольнити всі запити своїх клієнтів. І зовсім скоро 2021 рік прийде на зміну 2020-го. Тому, зараз саме час підбити підсумки по трендам і розібратися, яких саме змін зазнав взуттєвий ринок нашої країни в зв'язку з коронавирусную пандемією.
Спускайтеся нижче і вивчайте діаграми, які дозволять вам зрозуміти, які саме моделі взуття купували українці в 2020 найчастіше. Ви можете навіть "повболівати" за свій регіон або просто зіставити свої смаки з уподобаннями більшості — адже готові посперечатися, що багато людей зробили такий же вибір, як і ви!
Ринок взуття 2020: аналіз
Так як у нашого магазину повністю автоматизована статистика з продажу, ми без проблем вивантажили її, вивчили і надаємо вам. Зараз ви дізнаєтеся, як йшла торгівля взуттям на ринку України (онлайн):
- З яких матеріалів найчастіше купували взуття.
- Який обувки придбали більше - чоловічої чи жіночої.
- З яких міст відбувалися покупки найчастіше.
- Які методи оплати використовували покупці.
- Яким колірним рішенням віддавали перевагу.
- Які види взуття набували жінки.
- З якою підошвою і з якою висотою каблука ходили.
- В яких соціальних мережах найбільше передплатників.
Матеріали
Зрозуміло, забезпечені люди і цінителі якості з довговічністю віддають перевагу натуральним матеріалам — шкірі, замші. Але більшість споживачів все ж таки віддає перевагу середньому ціновому сегменту:
- комбіновані матеріали - 13,1%;
- натуральна шкіра - 62,2%;
- лакована шкіра - 13%;
- замша - 11,7%.
Чоловіча або жіноча
У 2020 році тренди взуття в цьому плані залишилися такими ж, як і в минулому — в нашому інтернет-магазині придбали:
- 25,1% чоловічого взуття;
- 74,9% жіночого взуття.
Як бачите, жінки в 3 рази частіше змінюють цей елемент гардеробу, ніж чоловіки.
Рейтинг областей
У поточному році найчастіше взуття купували з наступних областей України:
- Київ і область — 41,3 %.
- Одеса і область — 22,5 %.
- Донецьк і область — 5,3 %.
- Дніпро і область — 16,2 %.
- Миколаїв і область — 14,7 %.
Способи оплати
Невідомо, як скасування маркування взуття вплинуло на виробників і постачальників, які вже почали цей процес, але торгівля йде звичайним чергою і покупці оплачують товари:
- післяплатою — 21.8 %;
- зі 100% передоплатою — 78.2 %.
Як правило, повну оплату за товар нам скидають постійні клієнти, які вже колись працювали з нашим магазином. Таким чином вони економлять на доставці.
Види і кольору чоловічого взуття
Кольорові рішення як і раніше залишаються стриманими і класичними серед дорослого і старшого покоління, а ось молодь віддає перевагу більш яскравим, сміливим рішенням:
- чорний - 42,6 %;
- коричневий - 17,1 %;
- бежевий - 8,3 %.
Серед рішень інших кольорів залишилися: червоний, синій, білий, сірий — 32 %.
У плані видів обувки чоловіки в більшості випадків вибирали:
- туфлі — 51.1 %;
- черевики — 20,2 %;
- мокасини — 9,3 %;
- сандалі — 9,4 %.
Ще 10 % чоловіків обрали уггі, кросівки, кеди і шльопанці.
Види і кольору жіночого взуття
Жіноча аудиторія найчастіше купувала:
- туфлі — 24,8 %;
- черевики — 21,4 %;
- босоніжки — 18 %;
- чоботи — 10,6 %;
- шльопанці — 7,8 %;
- інші види — 17,4 %.
У плані кольорів дівчата і жінки також залишилися вельми консервативними і вважали за краще прикупити классику, яка не може старіти:
- чорний — 38,4%;
- змішані — 12,1%;
- синій — 10,8%;
- бежевий — 7,1%;
- білий — 6,2%;
- інші рішення в плані кольору — 25,4%.
Тип підошви і висота каблука
Як не дивно, але мода на каблуки поступово відійшла на другий план, випустивши на фінішну пряму більш комфортні в плані носіння рішення — на низькому ходу (39%). Але, 29,2% представниць прекрасної статі все ж вибрали шпильку і каблук, а 26,6% віддали перевагу платформам і танкеткам. Тракторну підошву оцінили лише 5,2%.
Що стосується висоти каблука в цьому році. Тут картина наступна:
- 51,7% вибирають низький;
- 36,9% середній;
- 11,4% високий.
Для довідки: низький каблук має в висоті не більше 6 см, середній 6-8,5 см., А високий — від 8,5 см.
Соціальні мережі
Активність в соцмережах під час пандемія виросла в рази. Але наша сторінка Вконтакті залишається найбільш відвідуваною і популярною. Ось які справи з соцмережами:
- Вконтакте — 40,1 %.
- Фейсбук — 32,7 %.
- Інстаграм — 20,1 %.
- Однокласники — 6,6 %.
- Твіттер — 0,5 %.
Як показує цей огляд ринку взуття за 2020 рік, в принципі, кардинальних змін не відбулося. Хіба що набагато більше покупок відбувалося онлайн замість традиційних походів по магазинах. Можна припустити, що і в 2021 році картина з цим ринковим сегментом залишиться такою ж. Загалом, стежте за новими стаття на нашому блозі і завжди будьте в курсі ситуації на ринку.
Назад до списку