Перейти на регистрацию Закрыть
Mario Muzi
|
|
|
|
|
|
 

Аналіз ринку взуття: підсумки 2020 року

Наша команда в Mario Muzi ніколи не діє спонтанно. Ми постійно проводимо аналіз ринку взуття України, щоб пропонувати вам виключно трендові продукти, які користуються найбільшою популярністю. Також ми ретельно вивчаємо потреби споживачів і намагаємося задовольнити всі запити своїх клієнтів. І зовсім скоро 2021 рік прийде на зміну 2020-го. Тому, зараз саме час підбити підсумки по трендам і розібратися, яких саме змін зазнав взуттєвий ринок нашої країни в зв'язку з коронавирусную пандемією.

Спускайтеся нижче і вивчайте діаграми, які дозволять вам зрозуміти, які саме моделі взуття купували українці в 2020 найчастіше. Ви можете навіть "повболівати" за свій регіон або просто зіставити свої смаки з уподобаннями більшості — адже готові посперечатися, що багато людей зробили такий же вибір, як і ви!

Ринок взуття 2020: аналіз

Так як у нашого магазину повністю автоматизована статистика з продажу, ми без проблем вивантажили її, вивчили і надаємо вам. Зараз ви дізнаєтеся, як йшла торгівля взуттям на ринку України (онлайн):

  1. З яких матеріалів найчастіше купували взуття.
  2. Який обувки придбали більше - чоловічої чи жіночої.
  3. З яких міст відбувалися покупки найчастіше.
  4. Які методи оплати використовували покупці.
  5. Яким колірним рішенням віддавали перевагу.
  6. Які види взуття набували жінки.
  7. З якою підошвою і з якою висотою каблука ходили.
  8. В яких соціальних мережах найбільше передплатників.

Матеріали

женские кожаные ботинкиЗрозуміло, забезпечені люди і цінителі якості з довговічністю віддають перевагу натуральним матеріалам — шкірі, замші. Але більшість споживачів все ж таки віддає перевагу середньому ціновому сегменту:

  • комбіновані матеріали - 13,1%;
  • натуральна шкіра - 62,2%;
  • лакована шкіра - 13%;
  • замша - 11,7%.

Чоловіча або жіноча

У 2020 році тренди взуття в цьому плані залишилися такими ж, як і в минулому — в нашому інтернет-магазині придбали:

  • 25,1% чоловічого взуття;
  • 74,9% жіночого взуття.

Як бачите, жінки в 3 рази частіше змінюють цей елемент гардеробу, ніж чоловіки.

Рейтинг областей

У поточному році найчастіше взуття купували з наступних областей України:

  • Київ і область — 41,3 %.
  • Одеса і область — 22,5 %.
  • Донецьк і область — 5,3 %.
  • Дніпро і область — 16,2 %.
  • Миколаїв і область — 14,7 %.

Способи оплати

Невідомо, як скасування маркування взуття вплинуло на виробників і постачальників, які вже почали цей процес, але торгівля йде звичайним чергою і покупці оплачують товари:

  • післяплатою — 21.8 %;
  • зі 100% передоплатою — 78.2 %.

Як правило, повну оплату за товар нам скидають постійні клієнти, які вже колись працювали з нашим магазином. Таким чином вони економлять на доставці.

Види і кольору чоловічого взуття

Черная мужская обувьКольорові рішення як і раніше залишаються стриманими і класичними серед дорослого і старшого покоління, а ось молодь віддає перевагу більш яскравим, сміливим рішенням:

  • чорний - 42,6 %;
  • коричневий - 17,1 %;
  • бежевий - 8,3 %.

Серед рішень інших кольорів залишилися: червоний, синій, білий, сірий — 32 %.

У плані видів обувки чоловіки в більшості випадків вибирали:

  • туфлі — 51.1 %;
  • черевики — 20,2 %;
  • мокасини — 9,3 %;
  • сандалі — 9,4 %.

Ще 10 % чоловіків обрали уггі, кросівки, кеди і шльопанці.

Види і кольору жіночого взуття

Жіноча аудиторія найчастіше купувала:

  • туфлі — 24,8 %;
  • черевики — 21,4 %;
  • босоніжки — 18 %;
  • чоботи — 10,6 %;
  • шльопанці — 7,8 %;
  • інші види — 17,4 %.

У плані кольорів дівчата і жінки також залишилися вельми консервативними і вважали за краще прикупити классику, яка не може старіти:

  • чорний — 38,4%;
  • змішані — 12,1%;
  • синій — 10,8%;
  • бежевий — 7,1%;
  • білий — 6,2%;
  • інші рішення в плані кольору — 25,4%.

Тип підошви і висота каблука

Женские осенние ботинкиЯк не дивно, але мода на каблуки поступово відійшла на другий план, випустивши на фінішну пряму більш комфортні в плані носіння рішення — на низькому ходу (39%). Але, 29,2% представниць прекрасної статі все ж вибрали шпильку і каблук, а 26,6% віддали перевагу платформам і танкеткам. Тракторну підошву оцінили лише 5,2%.

Що стосується висоти каблука в цьому році. Тут картина наступна:

  • 51,7% вибирають низький;
  • 36,9% середній;
  • 11,4% високий.

Для довідки: низький каблук має в висоті не більше 6 см, середній 6-8,5 см., А високий — від 8,5 см.

Соціальні мережі

Активність в соцмережах під час пандемія виросла в рази. Але наша сторінка Вконтакті залишається найбільш відвідуваною і популярною. Ось які справи з соцмережами:

  • Вконтакте — 40,1 %.
  • Фейсбук — 32,7 %.
  • Інстаграм — 20,1 %.
  • Однокласники — 6,6 %.
  • Твіттер — 0,5 %.

Як показує цей огляд ринку взуття за 2020 рік, в принципі, кардинальних змін не відбулося. Хіба що набагато більше покупок відбувалося онлайн замість традиційних походів по магазинах. Можна припустити, що і в 2021 році картина з цим ринковим сегментом залишиться такою ж. Загалом, стежте за новими стаття на нашому блозі і завжди будьте в курсі ситуації на ринку.

Назад до списку
Вгору
Авторизація
Войти с помощью Facebook или Vkontakte или